Jag är L-A-T.

Ja ja erkänner jag har blivit riktigt j***a LAT! Och vet ni? JAG HATAR DET!! Jag älskar att ha mycket under en dag, men då måste det flyta på så jag slipper stressa runt på olika platser varje timme.Men som jag hade det i Varberg. Jag hade perfekta rutiner när jag kom in i dom.
Vaknade vid 7 och åt frukost,vid 8 gick jag ut och fodrade hästarna och släppte ut dom allt efter som de blev klara. Ibland hjälpte jag Evelyn fixa hästarna när hon hade många. Annars mockade jag alla boxarna och när det var klart så fyllde jag hö kärrona och la in mat i boxarna+sopade stallet. Sen oftast så smorde jag innan jag gick in på lunch. Sen var det lunch i drygt en timme och efter det så red jag Toy och Colin. Runt 16 så satte jag 3 hästar i skrittmaskinen 30 minuter och tog in övriga hästar. Putsade det sista sopade och mockade lite mer.
 
Jag ÄLSKADE att vara där. Jag fattar inte varför jag gav upp.... Den chansen får man inte ofta...Förlåt men JÄVLA PISS. Så känns det att ha sumpat den chansen... Vad ska jag nu göra med mitt liv? Har nog minst 10 olika ideér... Starta eget företag,Flytta hemifrån,hitta en gård,gräva en grop och gömma mig...  Åh fml osv.. Nu så är jag ju "bara" jobbsökande. Ingen vill anställa en 17 åring utan större jobb meriter så det går ju käpprätt åt kiruna... De "rutiner" jag har nu är:....
Vaknar när jag vill oftast,äter frukost framför tvn och ligger där tills mamma kommer hem. Efter hon lagat mat och jag ätit så byter jag om så åker vi till stallet. Det är knappt så jag har motivation till att rid Toy längre.. Vilket suger riktigt mycket. Ser ni vad mycket jag hittar på med mitt liv just nu? Usch det är faktiskt så jag skäms.. Plugga komvux visst men jag har ingen motivation till det heller just nu. BRÖL.
Nu ska jag gräva mig en grop.

Kommentarer
Postat av: Sarah

fortsätt blogga!

2012-11-15 @ 15:42:50
Postat av: ia

Det är ett h-e att vara ung - men det blir bättre!

2012-12-14 @ 13:11:59

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0