Saker att göra innan jag åker!

Idag ska jag åka till min bästa kompis Donna och spendera lite tid med henne innan jag åker :)). Sover antagligen hos henne till imon. Imorgon vid 12-tiden ska jag upp till stallet för Majsan kommer och kollar Toy's sadel som varit iväg på tillfixning, hoppas den ligger bra nu.. Efter det ska jag, min syster och hennes Pojkvän sätta oss i hennes bil och åka till Ljungby till min kära låtsas mamma :)! Hon har fått en liten fölis nu!!
Stannar där till söndag. Majja tar Toy i helgen så han blir motionerad. Kommer hem sent på söndag antar jag, och så har jag Måndag och Tisdag på mig att packa allt till både mig och Toy OCH tvätta allt som ska med. Då räknar jag in att jag ska tvätta Toy med ;) Sen på Onsdag morgon lastar vi ponnyn och alla saker och sätter oss i bilen och åker de dryga 6 timmarna till *******!
Och på allt detta så tänkte jag även försöka hinna med att göra en ny bloggdesign x) LYCKA TILL ALICE!
Så nu kanske ni förstår att jag har ganska mycket att tänka på utanför bloggen? :D
Fölsingen :))

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh så söt! Finns det något gulligare än små föl? :')

2012-05-17 @ 14:19:46
URL: http://evvm.blogg.se/
Postat av: MAJA - retardriders

snygg blogg! bloglovin byte? :D

2012-05-17 @ 17:21:30
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0