Toy 8 Januari

Tog en snabb runda ut innan det hann bli allt för mörkt! Majja tappade ett benskydd i förrgår när vi red på fältet så jag red för att leta efter det. Vilket gick fort för jag hittade det direkt xD. Satte fast det i tyglen och red kravlöst runt på fältet. Efter halva fattade jag galopp, fans ingen första växel på Toy idag utan det var full gas direkt!
Och fort gick det de kan jag lova! Ni som vet hur snabb Dartanjang är, SÅ fort sprang TOY idag! Hahahha fick stopp på honom tillslut men han var som en liten irländare,studsa på stället och inte alls villig att slappna av. Tog en länga till i galopp så han fick springa av sig yttligare. Sen fick det räcka,skrittade av hemåt men en pigg och glad ponny! Fick schamponera om hans ben och svans IGEN för de blev svarta x( hahaha.
Älskar min knasponny <3

Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0