tjugosjätte i tredje

Började dagen med morgon jouren i stallet med mammsen. Super härligt väder ute och hästarna njöt av att få komma ut i solen!! Fortfarande liite fruset i backen men det tinade under dagen. Toy är fortfarande rädd för sin nya saltsten men men... MER ÅT MIG :3. Den var ju hur god som helst, den har två fina gropar efter att jag och Majja stod och smaskade på den igår...
Efter morgon jouren så åkte vi hem och jag somnade inte!! Första gången på länge som jag inte gör det. Låg istället och kollade på Jersey shore och Big brother... Mamma lagade klart mina täcken och hon skulle byta till ett av dom på påni imon. Mamma jobbar kväll denna veckan så jag har det svårt att ta mig upp till stallet. Men nu är det ridbart i paddocken så mamma har sagt att hon ska försöka hinna med att rida!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha bilden:D

2012-02-28 @ 11:46:35
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Almis

Haha grym bild! :D

2012-03-01 @ 17:18:29
URL: http://allroundhastarna.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0