svar på frågestund

Lisa/Amanda/Emma/Linnéa/Sara- (samma ip nr)

vilken tycker du är den snyggaste outfiten om du får välja precis vilka grejer du vill att ha med?
Oj.. Menar du på Toy eller på vilken häst som helst? Toy är jäkligt fräck i skarpa färger! Rött/Limegrönt/Oranget/Limegrönt/Gult ja you name it!  
Denna hade jag inte sagt nej till!!
vilken ryttare har snyggast utrustning?:)
Utan tvekan Sara Carlsson! Riktigt bra öga för detaljer på utrustning!
Vilka mål har du med din ridning iår? Vad har du för mål med Toy? (:
Målet med min ridning är att jag ska bli mjukare i handen och få bättre blick,sits och bättre händer! Sen vill jag utvecklas ännu mer i ridningen antingen på Toy eller Totte! Målen med Toy är inte stora :) , Debutant fälttävlan gärna två gånger iår,Dressyr tävlingar och Connemara riks! Och att ha ROLIGT!!
favorit färg?favorit låt?
Limegrön eller Mörkblå.

vilket är ditt bästa hästminne? :) kram Sara
Svååårt, alla minnen är bra minnen! Men bästa är nog när jag hade Jojje. Hela den tiden var helt underbar och den ponnyn lärde mig så extremt mycket!

Sötaste <3
Anonym om bloggtorka gånger 100000..:
kan inte du lägga upp en stor bildbomb med bilder på toy? (ingen fråga till frågestunden, utan bara ett önskemål!)
Kan jag ordna :) Osedda eller favorit bilder igen?
sandra ericsson om bloggtorka gånger 100000..:
instämmer ovanstående kommentar! + 
vad är roligast:

hoppning/dressyr? 
uteritt/hårt ridpass? 
barbacka/sadel? 
häst/ponny?- Verkar mycket roligare med ponny!
hund/katt? - Katt måste man inte gå ut och gå med men ääälskar hundar!
spilta/box
paddock/ridhus?- Iaf vinter tid
varmt/kallt? 
ridskor/ridstövlar
gpa hjälp/charles owen hjälm
rättupståendehinder/oxer
fälttävlan/banhoppning? 

haha nu har du något att svara på ;)))
Tack (:



Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0