Saknar något...

Jag blir så sur på mig själv när jag lämnar saker halvfärdiga eller inte skärper mig när det är saker som jag blir för bekväm med. Skolan är en av dom sakerna. Men främst jag vet att jag älskar hästar och att pyssla i stallet och fixa åt många hästar tycker jag är super roligt! Även att rida många hästar, hade jag haft ett ridhus nu så hade jag nog haft världens mest topp trimmade 18-åring. Haha,men jag saknar det där jädra ranamat!! Jag behöver en rejäl spark i röven ibland(läs ofta).. Jag måste helt enkelt skärpa mig och börja rida i ur och skur. Men ett ridhus.... Så älskvärt... Iaf ha ett att kunna rida till istället för att behöva lasta pollen och åka iväg. Blir trist i längden. Jag vet inte hur många gånger min lärare har sagt "är det jobbigt att jag är på dig så mycket?" Näe det tycker jag faktiskt inte. Bara skönt för då skärper jag mig och faktiskt gör något! Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägget mer än att jag är sur på mig själv som inte rider toy ordentligt nu när han ska igång eller att jag har elva miljoner och ett hus på landet med ridhus... Hahaha


Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0