♥ Dag 7 – Min bästa vän.

tidsinställt

Majja Ingärd Charlotte Holgersson Bergdahl, Donna Elise Johansson Adén.
Dessa två individer är bland det underbaraste jag vet på denna jorden. Jag lever för dom Jag lever med dom!

Majja (som antagligen kommer döda mig för jag skrev hela hennes namn) har jag känt sen 2009 Och sen dess så har det bara rullat på. Vi bor väldigt nära varann! 5 minuter som max med cykel! Perfekt om man behöver prata ut vilket hon är väldigt bra på att lyssna! Extra roligt är det när vi är i stallet tillsammans! Då kan vi skratta så tårarna rinner! Eller det kan vi göra hos henne med.. Hon hatar Fisk och älskar sirap med flingor och socker...

Donna har jag känt lite mer än halva livet faktiskt. Helt sjukt vad snabbt tiden går faktiskt! Tyvärr träffas vi inte lika ofta längre då jag bytte stall och båda har det ganska späckat på fritiden.. Men nu går jag på skolan brevid hennes så förhoppningsvis kommer vi träffas liiite mer för det! ( i skrivande stund väntar jag på att lektionen ska ta slut så jag kan möta henne och köpa en chokladboll!!!!) Donna är med en av dom som jag litar till 100% på! Hon är ganska blond (a) hahaha men jag älskar henne iaf! Om någon skulle beskriva henne så skulle jag direkt veta att det är hon oavsett och dom beskriver hur hon ser ut eller vad hon hade på sig eller vad hon gjorde! Hon är riktigt minnesvärd! Tänka sig att min "lilla" vän snart går ut trean :'(

Kommentarer
Postat av: majja

retard....



fast jag älskar dig♥

2011-09-24 @ 13:15:45
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha diggar stenhårt maja ingärd! ;)



Pnuttidutti!! ♥ Det är jobbigt när man har så stressigt i vardagen urscha men du är min underbaring! Det är tur att man har en vän som du ♥



2011-09-27 @ 21:45:55
Postat av: Donna

oiiij nu står det ju inte att det var från mig såå......DET VAR DONNA :D höhö

2011-09-27 @ 21:46:42
URL: http://donnadeen.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0