♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Att presentera mig är nog inte det enklaste här i världen.. meeen jag får försöka! Jag är då Alice "Ida Karin" Jonasson jag är 16 år och bor i Kalmar med min mamma,syster,låtsas pappa och plastbröder. Jag är cirkus 170 cm lång och väger andeless för lite! Jag har ett ganska stadigt psyke men blir lätt osäker med nya personer. Men äldre har jag inga problem att prata med alls!! Är väldigt ödmjuk mot mina vänner. SÄMST humor har jag med.
Eller om man frågar mig så är det den bästa! Men en hel del tycker den är kass... Jag anser att jag är ganska framåt person när man lär känna mig.
Hittar på massa konstiga saker säger många saker.. Just nu har jag precis börjat på Hantverk Textil-design på Jenny Nyströms skolan i Kalmar! Mitt mål med det är att designa ryttarkläder faktiskt :)
På min fritid är jag i stallet med min underbara ponny Toy. Jag försöker även klämma in att träffa folk och så bloggar jag här naturligtvis. Jag har aldrig riktigt orkat lägga den där sista energin på skolan utan har nöjt mig med G i alla ämnen förutom matte som jag aldrig orkat ta tag i... Sista terminen i 9an skulle jag verkligen legat i och höjt mig i alla ämnen. Men så gick min pappa väldigt hastigt bort så livet gick i kras och blev inte riktigt bra. Sen dess har jag bara lagt skolan på hyllan...
Tror detta är det bästa sättet att beskriva mig på ^^
Åhhh jag är såååå vacker!!

Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0