Toy 30 oktober

Hade morgonjouren i morse så fixade allting nu på morgonen! Så skönt att ha allt gjort redan då :). Men det tyckte inte Toy! Han trodde nog att jag skulle äta upp honom eller nåt.? Han var nästan precis som sitt gamla jag i stallgången. Alltså ingen lugn stund alls... fram och tillbaka i stallgången och stresskita och slå med huvudet och vifta med benen! haha söte <3
Red lite markarbete i paddocken. Gick väldigt bra tycker jag! Han släppte efter väldigt fint och höll sig så större delen av passet :). Galoppen var lite värre men det lättade mot slutet så jag avslutade när han gav efter. Blev ganska exakt en timme faktiskt :o och hade inte så många pauser heller... Men han var fiiin :D! Trots efter en timmes ridning så var han inte trött i stallgången >< Nu ska jag till verkstan och polera transporten!
Hoppas ni fattar >< grönt= höger varv. Rött= vänster varv.

Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0