svar på frågorna

Fick ihop några frågor iaf så svarar på dom!
Kajsa
Hur gammal är du ?:)
Btw. Följa varann via bloglovin ? :)
Svar: Jag är hela 16 år 6 månader och 1 dag! Följer bara de som jag redan följer ^^
Emma - Tanneryttarna
Favoritgren inom ridningen?
Favoritläsk?
Vad är viktigast för dig här i livet?
Hur många gånger har du ramlat av?

btw, grymt fin blogg. superfin häst du har :D
Svar: Hoppning såklart! Man lär sig alltid något nytt där och det är riktigt roligt!
COCA-COLA helt klart! :D
Att leva livet! "Lev livet medans du lever för sen är du död jävligt länge" Bra citat det där!
oj det har jag tappat räkningen på... Trillade av endel på Shettisen och Bandit.. Kanske 40-50 gånger nåt sånt? Sist jag trillade av var Totte i maj ^^

saknar att rida den busen!
Alice
Hur lång är du ? :-)
Svar: Jag är mellan 169-170 cm lång ^^
Anna - unghästutbildning
Vad är målet med Toy nästa år?
Svar: Målet blir att ha kul! Toy blir hela 18 år nästa år så jag vill inte satsa för mycket då jag vill ha en hel häst många år till! Men vi ska försöka ta oss ut på regionalt och starta LB med godkända resultat! Men fram tills dess måste vi känna oss säkrare på Lc+5 och även träna mer på Lb höjden! Och blir det inte hoppning de sista åren så blir det dressyren! Sen har jag även ett hemligt mål till i vinter men det får ni se då.. ;)





Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0