Toy 7 november

Bestämde mig för att jag ville prova ett nytt bett på Toy! Så jag lånade ett Babypelham som Majja har lånat av Sara. Trodde det skulle vara på tok för litet men det var det inte ;o. Så jag tog det idag och så slängde jag på Toy ett fleece täcke över sadlen istället för ländtäcke. Mysigt!!
Började lite lätt med att lösgöra eller snarare sagt trycka fram honom. Behövde inte mycket i handen utan lätt kontakt hela tiden men fick sitta och driva fram honom för att han skulle bli kvickare och få med sig baken.
Efter ett tag behövde jag inte sitta och driva utan hålla in ><.
Jag tyckte inte att han bara böjde in nacken på bettet utan han tog ett härligt stöd och blev mjuk i munnen och inte lika stark som han kan bli. Likadant i galoppen! Inte ett dugg stark!!! Majja läser du detta så ska du få testa rida Toy på detta någon dag!! Hoppade även 4 skutt slutade på 95. Han var rikigt fin. En gång la jag honom fel men annars var han underbar :'). Denna känslan kan jag leva på länge så bra var det! :D
Tre söta bilder på Toys strumpor som kommer fram när han blir spolad ><

Kommentarer
Postat av: Malou

sv: Precis :) det borde gå och läsa på ett eller annat sätt men skulle han avsky det så gör vi självklart inte det :)

2011-11-08 @ 10:32:09
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: majja

vääääääääääääääääääägrar.

2011-11-08 @ 17:19:28
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0