Toy 18 November

Flängde runt en massa barbacka i paddocken! Hann inte rida ut för det blev mörkt fort :( Formen glömde vi helt idag utan vi skulle bara ha roligt! Satt mest på långa tyglar och lät honom springa runt fast han försökte sticka ut från paddocken en gång hahaha... Hoppade lite smått med mest för att kolla av honom inför söndag. 90 cm stannade vi på. Kändes som om vi hade kunnat höja till 110 utan problem direkt! Grym var han! Imon måste det bli uteritt och ett bad! :)
Testade även ett nytt torrschampoo från Veredus idag! Jag tycker att det löddrade mer än vad det hjälpte :(. Fläckarna spred ut sig mer istället, eller är det Toy som är för skitig ^^
Före
Efter
Inga rättvisa bilder då den ena är i motljus men inte den andra ^^..
Visstja! Jag tränade mycket med röst på Toy idag! Sa jag backa så backade han, Sa jag fram så gick han fram! Höjde jag handen och sa Upp så stegrade han! Han fick till en stegring som var riktigt fin!! Nu taggar vi inför söndag och 11 december.. ;)

Kommentarer
Postat av: Steffie

Torkar du av direkt efter? Du ska vänta ett litet dag innan du torkar av med en trasa :)

2011-11-19 @ 10:35:29
URL: http://Chevalridsport.se
Postat av: Emelie

Vad händer idag? :)

2011-11-19 @ 12:15:42
URL: http://ponnyemelie.blogg.se/
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Hade väl tänkt att ta 70 000 för henne :)

2011-11-19 @ 14:22:57
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0