Tävling 20 november

Lc: Vet inte vad som var felet med honom... Han var extremt spänd och allt var suuuuuuuuper hemskt enligt Toy. Var riktigt förbannad på honom efter den klassen!! Dubbel nolla men kunde lika gärna blivit utesluten!
Lc+5: Bytte till hackamore och red mer. MYCKET MER. Gick ganska fort för att vara Toy. Han hoppade superfint men jag glömde sista svängen i omhoppningen så fick ta en större.. Hade jag inte glömt den så hade jag nog kommit 4a! Kom ist fjärde utanför placering! Ponnyn var felfri men inte jag! ^^ Nu taggar vi 11 december sen blire vintervila :)

Bilderna är tagna utav -http://emmahellgrenn.blogg.se/ Tack!!
Släppte ut Toy och Monne ett tag sen. Toy var fullt påklädd såklart! Men han såg väälldigt nöjd ut när han hade fått grisa ner sig liite ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Ok, tack för svaret :)

2011-11-21 @ 22:00:21

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0