Dagens fråga

Varför tävlar ni? Tävlar ni för att få en rosett och klättra i klasserna?
Jag tävlar för att träna eller utmana min ponny för att se om han hoppar lika bra borta som hemma. Och för att utvecklas. Jag struntar fullständigt i rosetterna. De är bara små tygbitar som man kan få för många av. Det är inget viktigt för mig. En bra runda är när hästen gör bra ifrån sig och likadant med ryttaren. Jag har haft rundor med placering som känts skit rent utsagt. Och vet ni? Jag har inte velat ha rosetterna då. (fick dom iaf) men jag tyckte inte att jag/Toy gjort mig förtjänt dom.
superhelgen var faktiskt en av dom.. Jag tyckte det gick sådär fick inte riktigt fram honom så som jag ville. Hoppade av honom när jag kom ut och sa " nja det gick någolunda bra men tror inte det räcker till placering." Och direkt så ropade dom placeringarna i högtalarna och så hade jag kommit 4:a...

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh fina ni!

:)



Jag har väl tävlat tidigare pga att träna vidare och komma längre, sedan är ju alltid en plaering lite grädde på moset. Men nu var det ju väldigt länge sedan jag tävlade känns det som (eller ja i våras) men kommer bli ännu mer spännande nu med egen häst som jag ändå vill komma ut med så fort jag känner mig redo:)

2011-11-16 @ 10:14:38
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tävlar bara för skoj skull, man blir fler erfarenheter rikare :)

2011-11-16 @ 14:10:22
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0