Toy 16 Mars

Katta träningen kunde knappast gått bättre! Inte en endaste rivning eller vägran, ASUME PONNY! Framridningen gick sådär krävde inget krav att han skulle gå i form utan bara att han skulle gå fram för min skänkel. Vi red en meter innanför spåret och skulle flytta hästen ett par steg i varje hörnpassering utan att glida ut mot väggen.
Gick ganska bra men han var stark och seg.. Jag hoppade banan på 90-1 m hade ingen riktig koll.. Men jag ska träna maaasssoor med på kombinationer eftersom Toy tycker att det är såhär kul (----------------------) att gå på b-ponny avstånd.. Fick lära mig att ta en halvhalt innan och driva på massar i den då gick det :).
Banan var ganska kort 7 hinder 8 språng så inget direkt anstängande för Toy var fortfarande jättepigg efter -_-... Sen fick han stå i transporten ENSAM i typ en timme för Hermes skulle gå i gruppen efter! Han var jätteduktig som stod där,lät iaf som om han stog stilla men gnäggade gjorde han xd! Mamma tog några bilder :)
hahah ser ni som han kryper ihop innan? xD
synd att den var suddig :(
PLUTTTISSS :* visst är han fin i kroppen nu? :O

Kommentarer
Postat av: Alice

hehehe jag ser min ponny i speeegeln(a)

hej förresten tror inte jag prata nåt me dig igår men va så himla hes så orkade inte ^^

du har en superfin blogg iallafall :D hare gött!

2011-03-17 @ 22:55:22
Postat av: Malin

Ser jättefin ut i kroppen :)

2011-03-18 @ 12:57:05
URL: http://kyro.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0