Toy 11 Mars

Första  ridpasset för mig nu på ett tag eftersom jag varit sjuk... Men först red jag bort men någon gammal fårhage som jag tyckte skulle vara perfekt att rida i men Toy ville bara ge järnet och dra hemåt men red runt där ett slag  galopp på en ått volt. Kan tillägga att jag hade gramanen xd. Sen red jag samma väg tillbaka i typ piaff eftersom han taggade hemåt. Blev lite kortkort galopp i skänkelvikning ;).
Red upp i paddocken sen för att försöka få igenom honom lite men det gick inte så jättebra.. Men jag skyller inte allt på honom för varken han eller jag är i bra form just nu ><. Ska nog försöka ut och galoppera av honom ordentligt imon Och städa mitt skåp -_-'

Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0