Tävling 22 Juli

Lc: Han gick inte att rida fram helt ur fokus och seeeeeg! Inne på banan kom han igång väldigt bra men på transportsträckan mellan ettan och tvåa så gasade jag lite för mycket och glömde ta förhållning så vi kom extremt nära (kunde lika gärna stannat) Men nejdå! Ponnyn hoppar iaf och petar. Helt mitt fel. Resten av banan gick väldigt bra iaf :).
Lc: Lite bättre ridning från min sida på framridningen. Ingen hård men han fick gå fram iaf! Gick ganska bra inne på banan. Ville inte satsa eftersom jag inte hann gå banan.. Hehe,men det gick iaf men inte det snabbaste. 37 sekunder någonting men det räckte till en 4:de placering iallafall :). Ingenting direkt att hänga i granen eftersom jag inte red mitt bästa men påni är bäst som vanligt :)! Film och massor av bilder kommer :):)

Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0