Toy 7 Januari

Åkte till ridhuset med Angelica. Toy fjantade sig endel för det var två ljusa fläckar (solen) i marken och på väggen! Det var jäääääättte farligt -_- . Men det blev mest galopp arbete 10 m volt vid varje bokstav. Han gick verkligen toppen! Dock kunde han vara liiite mer eftergiven i halsen för nu blev han väldigt framtung. Sen när Angelica skrittade av så coachade hon mig lite och det gick bra där med! Måste ha honom ännu mer fram och sen höja inner handen liite mer än ytter så blir det kanon! Lyckades även med 3/4 byten :D! Duktig påniii!

Sen i morse red jag även Poppe i stallet tillsammans med Sara! Gick jättebra! Hade mitt träns med pullarnos sen min sadel med. Han verkade bli lite störd av att ludden var så stort xd. Men han gick bättre idag än senast tycker jag. Och svettig blev han med! Ganska skönt red med bara varmtröja på mig :). Eller ah misstolka inte xd hade underställ fleece tröja och varmtröja ^^ Och vanliga byxor osv xd!
 
Gud vad mycket text det blev xd Aja bjuder på en bild på min tramspelle i stallgången innan vi åkte


Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0