Toy 19 Januari

Hoppade lite i ridhuset. Bom räcke bom oxer bom räcke bom. Tycker det är en jätte rolig övning! Desto fler desto bättre! Mamma tyckte att jag skulle skriva att hon döpt om Toy till Töj för han sträcker så jeekla mycket på sig nu när han tvingas gå på storhäst avstånd xd! Men han gick super bra!
Fortfarande att jag måste planera min ridning mer och verkligen känna efter i galoppen innan jag släpper iväg honom.. Men han skötte sig super! Sista hoppet var det bästa men det fick vi inte på film -_-'
Finns det något intresse av filmen så får ni säga till!


Kommentarer
Postat av: Malin

filmfilmfilm!:D

2011-01-19 @ 22:11:04

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0