Dag 2- Min första ponny

Det får bli om min första foderponny. Love Joy (Jojje) ett gotlandsruss på 135 cm. Han är idag 18 år. Hade honom 14 juni 2009-13 september 2010. 1 år 29 dagar. Vi hade  extremt kul tillsammans rikigt liten busponny som man kan göra stortsett att med ^^. Vi tävlade lite lokalt från ld-lb. Dock aldrig några placeringar då vi alltid stannade ut oss. Men har två gul/blå från klubbhoppningar på 60 och 80. Jag fick tyvärr lämna tillbaka honom när jag insåg att jag var för lång.. Jag lärde mig jätte mycket på honom! På träning hoppade vi allt från Ld-Msvb utan problem. Nu är han lekisponny/ pensionär hos sin ägare igen.. Har hälsat på honom 2 gånger.. Saknar honom... <3

Senast vi hälsade på.



Titta på filmen så förstår ni nog bättre..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilket stall stod Jojje i? :D

2011-01-14 @ 18:02:26
URL: http://iamequestrian.blogg.se/
Postat av: Amanda

När du hade honom ;)

2011-01-16 @ 21:48:06
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0