Dag 1 - Presentera dig och din häst

Dag 1 - Presentera dig och din häst

Jag heter Alice ida karin jonasson och är 15 snart 16 år. Jag är ungefär 168 cm lång och väger 48 kg(för er som bryr er). Lever som vilken normal människa som helst. Dock så är jag inte den som köper nya hästsaker hela tiden utan drömmer mest :). Jag lägger inte allt för mycket tid på skolan.. Även fast jag behöver det nu sista terminen i 9an. Men jag ska söka Hantverk textil design för jag tycker det är grymt kul att sy! Jag är ganska blyg bland nya personer men om jag känner någon så kan jag prata på och vara väldigt flummig. Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker och tänker men jag tar inte i för mycket heller. Eh haha vad ska man mer säga? hahaha - piiinsaamt.... xd
Moving on till Toy
Toy är en lat/pigg/busig ponny på 146 cm över manken och är 16 år. Hmm svårt att beskriva honom..
Men vi har iaf gått från 0-Lc+5 på 8 månader? ganska bra iallafall. Han har gått La dressyr innan men inte så mycket annat. Hahahah vad mer ska man säga här? xD ni får helt enkelt fråga om det är nåt ni undrar! :)

Kommentarer
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

fin blogg + riktigt söt häst :D

2011-01-08 @ 23:52:53
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Fy satan vilken söt ponny! Riktigt fin hoppteknik har den också! :)

2011-01-15 @ 10:12:10
URL: http://deluxen.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0