svar på fråga

Svar: Nej,jag tror inte direkt att hästen skulle bry sig om den hade rosa på sig! Dom ser bara i svart och vitt. Men jag tycker INTE att en valack ska ha rosa på sig alls! Ser bara så fel ut... Isf kan man lika gärna döpa dom hästen till ett flicknamn och färga hela den rosa! Nej usch, rosa är det färgen som jag inte tycker passar in någonstans alls! Kan vara gulligt när någon liten nybörjare på en tävling har rosa utrustning men inte annars.
Och ja min ponny är bara lite smygbög så gränsen för honom går vid ljusblått och det har han sagt till mig ;D! Hahah jag tycker att Toy lila täcke är illa nog!
BIG NONO

Kommentarer
Postat av: Dude...

ska döpa om min pålle och köpa ett par färgburkar...

2011-02-28 @ 17:43:36
URL: http://donnadeen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fast han var rätt stilig i rosa man och svans Alice! :D

2011-02-28 @ 22:45:39
Postat av: Linnéa

Hästar ser visst i färg, dock bara mer som nyanser. Varifrån har du hört att de ser i svart/vitt? nyfiken :)

2011-03-05 @ 19:42:51
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0