Sara gästbloggar

Hejsan alla Alices bloggläsare!

Jag (Sara) fick i uppdrag att gästblogga här på hennes blogg ^^
Så idag är det inte Alice som förgyller bloggen, utan jag istället. (hoppas ni inte har något emot detta)
Det är fakstiskt den första gästbloggen jag gör någonsin, så det kan bli lite spännande, haha.
Tror att de flesta redan vet vem jag är, så behöver inte göra någon närmare presentation.
www.carlssonpataket.blogg.se

Men för er som har missat min blogg:
Jag heter då Sara Carlsson, bor i kalmar, har en D-ponny som heter Soccan.
Den är fullproppad med utrustning och outfits. Jag skriver precis vad jag tycker utan att ha en tråkig attityd. Jag tävlar främst hoppning men även lite dressyr. Rider även en hel del andra hästar, främst från ridskolan men även andra då och då. Under hösten har jag haft en B-ponny på tillridning. 
Ett stort intresse jag har är att fotografera, främst ridsport och brukar åka iväg på tävlingar för att göra det :) Men nu på vintern har det inte blivit så mycket eftersom kameran inte riktigt verkar vara kompis med kylan.. Annars är jag supernöjd med den, en Canon EOS 400D med ett teleobjektiv som är tillköpt.
Just nu har jag en bloggtävling igång i samarbete med Cheval Ridsport där tre vinnare lottas fram och får boots från Professional´s Choice.

Så om ni inte visste om min blogg sedan innan, ta en kik vettja?

Hur Alice och jag träffades kommer jag inte ihåg, men vi har setts på massa tävlingar och andra hästrelaterade sammanhang (tex. spökrunda i stallet, haha)
Hur som helst är hon en sjukt snäll person och Toy han går inte av för hackor han heller ;)
Hon har gjort ett superbra jobb med honom som hon ska vara stolt över (y)

Här är lite bilder på mig:

Jag och Soccan 



Jag och lite andra hästar, blandat lektionspållar och privata



Det var allt för mig sålänge :D
Ha det super!

Kram Sara

www.carlssonpataket.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV jag har en grön på min header;)

2011-02-11 @ 17:07:38
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0