goddag

Fin rubrik! Idag var jag inne på cheval på håltimmen! Pratade lite med Johanna om ideér om en stövel som jag funderar på att köpa! Jag fick bara fler och fler ideér medans vi stod och pratade! Men nu har jag bestämt mig iallafall! Det blir ett par nya De´niro stövlar sen! Vilka det är får ni gissa och den som gissar rätt får en länkning (a) :)!
Äntligen har DeNiro stövlarna anläntVacker ridstövel The Rose från De Niro Boot
Millenium Ramses 2 Moka ridstövel – De Niro BootMillenium Galaxy ridstövel från De Niro Boot
Fast jag tänker ju inte avslöja min idé för jag vill inte att någon annan ska göra så... Detta kommer iallafall bli asume! Dock har jag inte beställt dom än men det kommer nog såfort jag skaffar lite pengar :)
EDIT: dom kommer vara svarta!

Kommentarer
Postat av: malin

hm... kanske vänster nere? för att du har bruna saker till toy :) alla e iaf awsome!

2011-02-03 @ 18:49:50
URL: http://alltomponny.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

jag gissar på antingen såna som jag ska köpa eller den modellen under, fast i svart och med det längst upp i guld istället för vitt eller brunt ^^

2011-02-03 @ 21:46:36
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: tove:)

dom bruna fast i svart kanske?;)

dom är helt azum:D

2011-02-04 @ 16:09:28
Postat av: carina svensson

De niro stövlarna är galet snygga! :D

2011-02-04 @ 19:16:57
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0