Tävling 27 augusti

VAAAAAARMT kan man beskriva dagen...
Hahaha Påni skötte sig bra endån för att ha gått så lite.
LC: Väldigt bra tempo tyckte jag var högt över på alla hinder! Tills sista i grunden då jag inte gav honom nåt stöd mot en maaaxad oxer så där blev det ett stopp.. Helt mitt fel!
LB: Trött ponny som hoppade väldigt fint på framhoppningen men sen på banan så bara stängde han av.. Hoppade Okej på ettan och tvåan men trean var en supermaxad oxer in i en kombination som många stannade på. Samma för oss.. Har ju inte hoppat mycket kombinationer på höjder... Men sen när vi tog oss över den så tog det stopp på B istället.. Hade han inte behövt sträcka ut sig så över första så hade han klarat det.. Men men bara att träna på hemma (:
Sara fotade så jag väntar på bilderna ^^

Kommentarer
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

sv; okej :)

2011-08-27 @ 19:20:36
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0