svar på tal!

Svar: haha varje dag som jag tar in Toy så är han täckt med damm! Man kan klappa honom på rumpan så det bara yr damm från honom! Och såfort det blir lera ute så är han inte dålig på att rulla sig direkt. Likadant när man spolat/tvättat honom då vill han direkt ut och rulla! Men nu när han går utan täcke och rullar sig så får han gräsfläckar och massa damm såklart! Likadant om han ligger ner i boxen så lyckas han alltid pricka in kissfläcken eller en skithög!
Det som jag tycker hjälper bäst på fläckar är igentligen torrschampoo! Men nu använder jag mig mest av ryktsten och gnuggar på fläcken  så brukar det försvinna hyfsat. Torrschampoot använder jag mest innan tävlingar faktiskt! Men ibland om Toy kommer in och är helt dränkt med lera så blir det spolspiltan direkt ^^.
Btw Toy är ju isabell igentligen och nu syns det faktiskt jääääääääääättemycket! Han har faktiskt blivit mer detta året än förra!
Bästa torrschampoot! Finns på city gross för 119 kr.
tror faktiskt inte jag har någon bild på när han är smutsig xd men ska se till att ta före och efter bilder någon dag :D

Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0