Till sara Carlsson

Ang snö i paddocken.

Jag har ALDRIG haft tillgång till ridhus på vintern. Eller jo men då har man fått åka iväg sen så har dom träningar till ganska sent på kvällen. Min första vinter med "egen" häst så hade jag Jojje mitt lilla russ. Då red jag stortsett bara i paddocken på en uppriden volt för han var rädd för mörkret ;D! Sen blev han halt en stund. Hagen hade varit lerig så det var fullt med djupa spår sen frös det och på det jagade hans hagkompis honom så han vrickade sig -_-'..
Senaste vintern så hade jag typ ingen häst. Eller jag hade en men han hade jag gett upp på för han bara bockade av mig.. Och nu Toy. Jag bestämde att han ska få sin vinter vila tidigt iår nu när snön/vädret är som värst :/..
Jag hade hemskt gärna stått på ett ställe med ridhus dock är det en ekonomisk fråga med. Senom man står på ett ställe med ridhus så MÅSTE man rida känns det nästan som oavsett vädret för då har man liksom ingen ursäkt xd! Så jag har endast ridit upp spår i paddocken att rida i sen. 

- Jojje en Varm vårdag :*


Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0