Toy 23 december

Red ut med Angelica och Lobban igen!Tog runt ett av fälten. Väldigt djup snö nu men det är bra träning! Jag red med Kimblewicket idag och bara hög nosgrimma (engelsk kallas det tror jag?) Himla skönt att han fungerar så bra på det bettet! Buse ponny! Han gick jättebra idag :).

Sen red jag Hermes igen men Angelica och Gangstern. Gick jättebra det med! Hon var piggare idag än vad hon var senast så det var lite x-tra kul! Det räcker med att göra en liiiiiten rörelse med benen så byter hon galopp!

Tog in hästarna sen och bytte täcken och gav dom mat så dom slipper vara ute i snön:)!
Nu julstädar vi här hemma... Måste packa för jag ska åka till pappa ikväll men jag kommer tillbaka imon xd!


hoppas tomten kommer med ett sånthär :D


Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0