Förlåt

För den kassa uppdateringen :/ lovar att skärpa mig! Var på Cheval och Hööks idag! Blev tyvärr inget köpt på Cheval.. Tänkte köpa GlenGordon vävribbtyglar men jag hade för lite pengar med mig>< FAIL! haha
Tog bussen till Hööks och tittade runt skulle köpt nya tyglar där istället men dom som jag ville ha hade utgått >< Däremot hade dom börjat ställa fram massa fina saker från sitt nya sortiment! Blev kär i endel saker(ovanligt!)
Köpte bara en varmtröja ist!
Dom hade rea på en hel del snygga träns! Bland annat det som Sara carlsson har :)
Tråkigt inlägg utan bild :(


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken ras är din häst?, den var jättesöt. :D

2011-01-01 @ 16:05:08
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0