Saker jag verkligen behöver innan jag åker!

Stövelstrumpor och ridhandskar!!! Mina SUPERDUPERMEGA BRA handskar från Hööks har gått sönder... Helt allvarligt så har jag använt dom max 15 gånger! Så jag behöver några tunna smidiga vantar som inte går sönder så lätt men ger ett otroligt bra grepp ;). Fixar någon det till mig? TACK!
Såg även igår när jag packade att jag bara har 3 par stövelstrumpor kvar.. Gr8 med tanke på att jag ska börja använda mina nya stövlar som är så tajta att jag inte kan ha vanliga strumpor i! Lång mening... Haha, nej men på måndag så får jag bestämt pallra mig iväg till Cheval och köpa stövelstrumpor och några handskar.
Har inte bestämt mig än vilka det blir utan jag får prova och se där tror jag...
Show sock 3-pack från Kingsland
Ridkläder - Handskar - Roeck-grip sommar från RoecklTechnical Material Riding Glove från Kingsland

Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0