Läget?

Hejhejhejhej
Jag vet att jag haft skit kass uppdatering men jag har ganska så mycket att göra varje dag! Toy var ojämn igår, han markerar på höger fram men är varken svullen öm varm eller gallig... Colin (storhästen jag rider) går toppen kommer dock ta ett tag innan jag hittar alla knappar för hon är motsatsen till Toy! Sakta men säkert ska sätter vi igång henne blandat med skrittmaskin och ridning varje dag. Hon är en rolig häst att rida hur som. Var nere för en stund sen och tog in de sista hästarna och gav övriga mer hö så nu ska jag strax sova! Ingen sovmorgon här inte ;). Synd att Toy är ojämn jag såg fram emot en hoppträning denna veckan...
Ego boost.. Hahaha eller inte men saknar mitt långa hår...

Kommentarer
Postat av: Anna med den fantastiska shettisen.

Haha söt bild ;)



sv: Han ska till göteborg :)

2012-06-08 @ 18:46:12
URL: http://chevalaux.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0