Soccan 7 Februari

Sara messade mig och frågade om jag ville motionera Soccan! Få rida ordentligt nu tackar jag inte nej til. Hann med nöd och näppe dit fixa henne och rida igenom henne innan ridlektionerna började. Resten tog jag utomhus i paddocken och på slingan. Hon var mjuk och fin och pigg! Vääldigt stor skillnad på henne nu jämnfört med i somras när jag red henne sist :). I ridhuset red jag mycket flyttningar. De satt ju som en smäck! Ibland fick jag vara på henne lite extra när hon ignorerade min skänkel men det gick fort över. I paddocken tog jag lite lätt galopparbete och efter det red jag slingan. Ett par galopper till hälften av slingan och skritt resten. Tack Sara! :D
Bild lånad från Sara!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Tack själv! :D

2012-02-07 @ 19:43:17
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Jessica Eriksson

Hej. :)



Vilken fin blogg du har. :) Kicka in på min blogg som handlar om massa kul och kommentera så skulle jag bli super glad.! :D



Kram Jessica

2012-02-07 @ 22:01:04
URL: http://braveheart.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0