Toy 25 Maj

Vi drar ett streck över början av ridpasset... Upptäckte idag att Toy var högdräktig! Bantning here we go! Haha så jag bestämde mig för ett pass med endast skritt och galopp! Gick bra till en början men sen slog det slint i huvudet och han drog iväg... Inte bara en gång heller. Blir så jäkla sur när han gör sånt! Så det slutade med att jag släppte så fick han galoppera bäst han ville! Fort gick det men blev han något tröttare? Nej.. Han går igång på att få springa mycket och fort! Så efter 30 min kämpandes gav jag upp och gick in i paddocken för att rida igenom honom i galoppen.. Tror ni han gick fint? JA gud vad fin han vart! åhh blir så sur på honom när han beter sig såhär -_-
fin eftergift va? var faktiskt inte beredd på att han skulle ta i så..

Kommentarer
Postat av: frida

så söt :)

2011-05-27 @ 23:14:56
URL: http://friidabergman.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0