Totte Tävling 14 maj!

Var som sagt på Udden och hoppade en liten 50 cm clear round idag! Första gången som han är på Udden sen är han inte heller så van vid att det är så mycket folk som springer runt eller att det är massa ponnys! Till en början var han väldigt på tårna men sen lugnade han ner sig! Tyckte dock fortfarande att det var läskigt när folk hängde över läcktaren och gick där! Så vi tog det lilla lugna och travade runt på framhoppningen och travade runt hela banan med! Han var jätteduktig trots att det var olika färger på alla hindren! Sötis! Men det blev en liten rosett minsann :)
Jag vet att jag inte har den bästa sitsen eller eftergiften!! Det var bara meningen att komma runt!
Det var farligt när folk gick upp och ner för trappan mot fiket!!
LÄÄÄSKIGT HINDER!!
Hanna om du vill så får du ta bilderna härifrån eller så får du messa mig så skickar jag till dig :)

Kommentarer
Postat av: hanna

så fiiina sååååå!

2011-05-14 @ 18:35:44
Postat av: majja

Han lyfter ju iaf på benen!

2011-05-14 @ 21:43:03
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0