märkes tönt?

Igentligen håller jag faktiskt med min mamma. Jag har blivit som besatt av märken. Märkes träns märkes stövlar märkes hjälm märkes schabrak osv! Tänk då förut när man blev överlycklig att man fick en ny ridhjälm som var märkeslös som bara kostade 900 kr?! Och vad är det igentligen för något hemskt med att köpa sina saker på hööks? Man rider inte bättre bara för att man har snygg utrustning! Tänk själv om du har jätte snygg utrustning och det senaste inom hästvärlden och så kommer du på en tävling och stannar ut  dig! Hur tror du publik kommer komma ihåg dig? "ahaaa , men var inte det hon med jw schabraket och de neiro stövlarna?" BARA ETT EXEMPEL!
Jag menar när jag hade jojje så hade jag inga märkes saker!! Det var antingen börjes hööks eller kings! Det var dom tre som man handlade från! Visst det är ursnyggt att ha den senaste utrustningen som kostar elva miljoner men tänk på vad du kunde köpt istället! Du kanske kunde lagt undan pengarna för att sedan köpa en ny sadel om det behövs? Många av mina saker är från hööks eller börjes! Skäms jag? Varför i hela världen skulle jag? Jag hade utan tvekan kunnat komma till en hopptävling iförd ENDAST saker från Hööks och Börjes om jag ville det! Det får mig ju inte direkt att hoppa sämre? Hoppas ni förstår vart jag vill komma med detta! Nu ska jag sova ciaaoo
Träns: börjes
Skydd:börjes
Byxor:börjes
skor: börjes
Schabrak: Hastnet.se
strumpor:börjes
hjälm: Kings
hjälm: Lami-cell
Benskydd: Hööks
Träns: börjes
Schabrak: hööks
Förbygel: Hööks
Magplatta Börjes
Stövlar: Pioneer
Ridbyxor: Hööks
Kan även tillägga att när jag fick en Agria grimma av min mamma till min shettis så var det de bästa i mitt liv :)

Kommentarer
Postat av: warnmark -Presspass på GHS 2010 & 2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Nej, inte eftersom att hon var lika stel vid det första besöket och då hade hon inte vilat. Sen har du ju journalutdraget i det inlägget du kommenterade och jag tror nog att veterinären skulle ha vetat om det var orsaken...

2011-02-19 @ 09:32:34
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: warnmark -Presspass på GHS 2010 & 2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Nej, inte eftersom att hon var lika stel vid det första besöket och då hade hon inte vilat. Sen har du ju journalutdraget i det inlägget du kommenterade och jag tror nog att veterinären skulle ha vetat om det var orsaken...

2011-02-19 @ 09:32:34
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV ca 630 kr men de har säkert höjt priset lite till detta året, varje år går det ju upp

2011-02-20 @ 12:51:10
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0