Toy 5 december

Hovslagaren kom! Snösulor är på wihuuu jag hann före snön i år! :D hahah Satte i några gamla blindbroddar men de är så slitna så det kan nog bara sitta ett par dagar sen måste jag köpa nya! Broddar är jag nog riktigt kass på att köpa. Tror jag köpt broddar en gång i hela mitt liv!! Gräsbroddar till Jojje, de hänger fortfarande kvar och de används på Toy när det är grästävlingar. Men blindbroddar har jag riktigt ont om.. Julklapp kanske?! Gjorde en utrensning i våras av min broddar men glömde såklart bort att köpa nya -.-...
Tänkte rida honom lite i paddocken men min syster kom för att hämta mig! Aja får se till att mamma verkligen motionerar honom imorgon för då hinner jag inte upp! :(
Söt ponnyn för någon vecka sen <3

Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0