visste du att?


att jag vill - att tiden ska stanna
att jag har - bara latat mig och tyckt synd om mig hela dagen.
att min senaste kyss - var med en bra person.
att jag lyssnar mycket på - Texterna i låtar.
att jag funderar på - hur mitt liv kommer se ut om ett år.
att jag pratar – väldigt lite när jag känner mig osäker
att jag inte gillar – förändringar..
att min första riktiga kyss – var med en skitstövel som jag inte kan glömma...
att jag avskyr när folk snackar - skit om något som dom själva inte förstår
att kärlek är – väldigt besvärligt
att jag gillar – att inte gå i skolan.
att jag alltid kommer att – vara mitt knasiga jag.
att jag är förälskad i – min ponny!
att sist jag grät var – någon vecka sen.
att min mobiltelefon är – en rooosa mobil som jag hatar... hehe
att när jag vaknar på morgonen – kan jag ligga och dra mig ganska länge.
att innan jag går och lägger mig så kollar jag alltid alla bloggar en sista gång.
att idag har jag – haft morgon jouren sovit och tyckt synd om mig..
att jag just nu tänker på - kärleken...
att i kväll ska jagkvällen har redan varit :D
att i morgon kommer jag – bli väckt av en fin person.
att jag hoppas –  att jag aldrig mer växer på längden bara på bredden! :D
att jag verkligen vill - ha tillbaka min pappa<3

Kommentarer
Postat av: Alvida Heyne

Byta länkar? :)



tacksam för svar!

2011-08-29 @ 08:12:03
URL: http://alvidaochalice.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0