Monne 28 november

Red Monne åt Sarah för hon hade massa plugg! Roligt, då jag visste att han hade vilat hela förra veckan och tagit det väääldigt lugnt på uteritten i lördags så förväntade jag mig att han skulle vara en tickande bomb! Men näe, hur lugn som helst.. Började med att skritta fram på långa tyglar i 10 minuter sedan korta dom men fortfarande vara väääldigt lätt i handen. Red mycket skolor som uppvärming så som öppna sluta och skänkelvikning.
Traven och galoppen var han hur fin som helst i! Allt bara lossnade och han blev underbart mjuk! Galoppen var som i somras.. Jag sitter med vääldigt lättsits i sadlen,Styr med skänklen/vikten och bara håller om. Härligt! Var så man nästan inte ville sluta rida (:! Blev iaf 45 minuter!
Monne är förövrigt tillsalu ni som är intresserade utav en välutbildad läromästare :)

Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0