Monne 21/2

De är Majja som skriver just nu, idag red jag Monne medans Alice red Poppe!
Vi red på galoppvägen och Monne var skittaggad, han studsade och galopperade på stället. Jag satt bara och garvade och tryckte på honom lite. Han gjorde klockrena byten och var väldigt känslig. Verkligen min typ av häst! När jag släppte honom lite för att få fram honom så fick han galet stor galopp och tog i som bara den. Efter de var han svettig och ganska trött. Ska rida honom imorgon med och då ska jag kräva lite mer av honom! :)
Jag och Suppan :)

Kommentarer
Postat av: Lina

hej men måste bara fråga vart bor Surprice nu? har liksom letat efter henne i typ två år ^^ skulle bli jätteglad om du svarade!

2011-02-22 @ 00:33:40

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0