Toy 24 april

Red ut i värmen till ett fält där det blev galopparbete! Testade Angelicas remont träns (det från hööks) och han gick super bra med det och såg inte alls ut som en islänning :O. Men han gick super bra! Trodde han skulle lägga mig på fältet och dra hem eftersom jag bara hade ett två delat på honom men det gick! Vänstervarvet var han underbar i! Gick dock lite emot skänklen där. Men i högervarvet tok rusade han mest men sen när jag fick honom lite lugnare och kunde arbeta honom lite så gick han jättebra och avslutade direkt där :). Tog en avskrittning på ca 20 min med! Han var sveeeeeetttiiig :D
Kanske ni får en tydligare bild på vart jag rider ^^ Det röda är stallet och det gröna är där jag red ^^
Närbild^^
blev faktiskt ganska söt med den nosgrimman (a)

Kommentarer
Postat av: elin

aw vilken söt :)

2011-04-24 @ 22:19:20
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0