Ridit

Wihoo idag trotsade jag och Angelica snön och begav oss ut i meter hög snö! Massa roligt! Började med Toy och Lobban vilket gick bra men båda hatar snön lika mycket... Skrittade över två fält och sen upp på snövägen sen vände vi och tog snövägen tillbaka i galopp! Höll mig på säkert avstånd från Lobbans rumpa för han har vilat ett tag och är vääälldigt pigg! Det var Toy med... Fattar inte varför jag inte tog martingalen xd! Huvudet rätt upp och full fräs! Hahaha lyckat att stanna honom! Fick lägga volter i slutet!

Sen red jag Hermes! Angelicas super fina sto tror hon är 6 eller 7 år? Jättesöt! Jag har inte ridit storhäst på ett tag eller jo Gangstern ( angelicas tredje xd) men då skrittade och travade jag bara. Men Hermes är för underbar! Hon känns som om hon vore 10 år äldre än vad hon igentligen är! Bara man kortade tyglen lite så gick hon ner på tyglen och sen höll hon sig där i galoppen med! Himla mysig!

Hermes <3

Lobban <3

Gangstern <3 ( charmig vinkel xd)


Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0