Cheval ridsport

Var inne på Cheval idag efter skolan! Nästan två timmar! Pratade endel med Johanna (steffies mamma) och sen Steffie när hon kom. Johanna visade mig ett tränsen från Rambo som jag vet att Steffie har till Poppie! Galet snyggt! Funderar verkligen på om man ska önska sig ett sådant i julklapp?
Sen var jag bara tvungen att prova de nya De Niro stövlarna! Stövlarna blev jag kär i på en gång! Sånna måste jag ha någon gång! ;D

Rambo ® Micklem Competition träns
Rambo micklem competition 1665 :-
Rambo ® Micklem Multiträns
Rambo micklem multiträns 1341 :-
lite osäker på vilket av de jag skulle kunna tänka mig till Toy... Dom är lite olika i funktionerna.
Millenium Ramses 3 Black ridstövel – De Niro Boot
Dessa stövlar eller dessa
Vacker ridstövel The Rose från De Niro Boot
Helt lovlet :D!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ville bara säga att de tränset över är en "kopia" på de under

det under har bättre funktioner för att inte trycka. tränset är mest efterliknad i designen men inte lika funktionell ,

och stövlarna är heeeeeeta !

2010-12-23 @ 00:37:49
URL: http://hildaasernekvist.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0