Färdig kissade

Hahhaa rubriken...
Uppe med tuppen även fast jag inte börjat skolan förrens 11:40.. Hundarna väckte mig vid 8 för dom ville ut och gå. Nu ligger dom däckade medans jag sitter vid datorn och halvsover. Hade gärna lagt mig igen meeeeeen då kommer  jag vakna försent. Funderar på om jag ska ta och plugga lite innan skolan (duktig flicka) men vet inte om jag orkar ^^. Har bara svenska och hantverk idag,har börjat på med mönsterkonstruktion på min blus! Kommit på vad jag ska göra! Bara till att vänta och se hur den blir..

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: har bara hunnit till avsnitt 5, så har ingen aning :)

2012-01-24 @ 13:50:33
URL: http://carlssonpataket.se

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0