Toy 15 september

Träning för Mats Torstensson ute på Udden! Toy blev trött av bara framridningen... Klippning igen? JA
Hahaha men han var jätteduktigt som inte avled för han var så svettig utan han gjorde sitt bästa. Fick inte hoppa några höjder vilket inte gör mig något direkt. Verkar som om han tappat självförtroendet endel sen Torestorp :/ surt men förhoppningsvis så går det över. Var första gången jag tränade för Mats och jag tyckte han var ganska pedagogisk men hade liiite för lång framridning visserligen bra framridning :) Några bilder kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Josse

Längtar så till min träning för honom... Red altid clinic på kbf för honom men väääldigt länge sedan. :-)

2011-09-16 @ 17:47:00
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0