Tråkig idag?

Svar JA! Hahaha... Har varit på tävling idag med Sarah i stallet på KHSK! Leka hästskötare och coach (a) hahahahahaha nej inte direkt. Åkte till stallet direkt efter sen med och fixade lite. Sen red jag ut med Angelica. Fick låna Hermes som tydligen vilat i 1 vecka!wiiiee
Toy fick vila,klippte inte ens på honom utan vi tar det imon! om jag hinner....
Imorgon lär det med bli fullspäckad dag!= dåålig uppdatering.. Sorry.
Ska ha morgon jouren i mitt stall sen ska vi köra ut Majja till sitt jobb i Vassmolösa och efter det ska vi till min verkstad i Smedby och visa en bil(förhoppningsvis sälja) och städa ur en lite till... Och efter det ska jag tillbaka till stallet igen för att fixa Toy och SEN HEM! vet däremot inte hur sent det kommer bli...
Än en gång FÖRLÅT FÖR DEN EXTREMT DÅLIGA UPPDATERINGEN!!
Hermes i somras
Älsklingen idag♥

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Söta och fina bilde ! : D

2011-10-04 @ 20:22:28
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Nelly

Gud såå söt ponny! :)

2011-10-05 @ 14:04:45
URL: http://njidon.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0