Swarowski pannband. En överdrift

Nu för tiden är det väldigt sällan man ser en häst som INTE har ett swarowski/strass pannband som matchar till deras övrig utrustning. Jag har faktiskt börjat tröttna på dessa mängder av olika kulörer pannband. Okej om man har ett pannband som man kan ha till allt. Typ som Sara har till Pricken! Galet snyggt!
Visst nu klankar jag ner på mig själv lite då jag har två strasspannband. Jag använder de dagligen för två av mina träns inte har något annat pannband.  Tänk dom som köpt swarowski pannband för saftiga 7-800 kr styck! Billigt, näe... Man kan köpa ett Dyón träns för två swarowski pannband! Värt att tänka på nästa gång... Antagligen är jag den enda som faktiskt börjat tröttna på detta men det är faktiskt en överdrift. Förut bytte jag ALDRIG pannband! Jag red lika bra för det! Hade alltid min söta Börjes/Hööks träns och schabrak. Men red jag sämre för det? Nope. Jag tycker om att rida med orginal pannbanden och så är det :).
hoppas det var ok att jag lånade bilden Sara! säg till annars!
Jag och lilla underbara Jojje tävlingsklädda! :')

Kommentarer
Postat av: majja

blingbling<3

2011-10-16 @ 14:26:45
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: ia

Jojje klädd för landslaget.

2011-10-16 @ 14:53:05
Postat av: Carro

Jag tycker nästan som du!

Jag har två blingpannband. Båda är från hööks för 199 kr styck ;)



Det silvriga använder jag dagligen och det passar till allt. Det rosa ligger bara och skräpar. Köpte det för 100 kr för att skänka en slant till cancerfonden.

Skulle verkligen aldrig köpa ett swarovskipannband för 700-900 kr.. det är lite sjukt jaa! ;)



Men ett silvrig blingpannband tycker jag är snyggt, det kan man ha till allt :)

2011-10-16 @ 17:45:10
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: malin

haha tycker inte som du. Har köpt 4 äkta o tycker dom e värda sitt pris för sjukligt snygga är dom :D det enda som är rätt värdelöst e att det börjar lostna stenar, tycker dom ska ha bättre kvalite, fast jag är iof inte så försiktig om mina saker... ;)



Alice har ni bokat biljetter till gbg hs? ;) ;)

2011-10-16 @ 18:49:00
URL: http://minipudeln.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

Helt ok! :)



Jag har också börjat tänka i dom banorna med pannbanden..

Vill ha kvar mina diskreta, men funderar på att sälja det lila och det gröna

2011-10-16 @ 23:32:44
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0