Hej hej hej! :D

Kom precis hem från en lååång men faktiskt väldigt rolig och nyttig dag! Mamma och jag tog stallet på förmiddagen. Hon mockade och fixade endel inne i stallet medans jag var ute och spolade ur släpet från igår! Sjukt ur mycket två ponnyer kan skita ner på en dag xd! Nu blev den som ny igen :).
Lyfte undan lite lastpallar ute i logen med så vi kan putta in "kuvertet" imorgon. Våran en hästarstransport från 60-70 tal!
Tillverkades bara 3 utav den och två av de finns kvar (fanns iaf för två år sen) och en av de är vår! Ganska fräckt :D! Gick ut med lite hö till ponnyerna innan vi åkte.
Toy var lite lerig idag men inte så hemskt.. Men nu får han faktiskt rulla sig. Sen släppte mamma av mig vid Cheval så åt jag lite och hjälpte till att packa. Cheval var ju en av utställarna på Volswagen Riders on Tour idag!! Var riktigt roligt där! Var med i en tävling som Svenska Ridsportförbundet hade och jag vann faktiskt ett schabrak :')!
Glad tjej eller vad? hahah men såklart glömde jag det på Cheval sen så får visa det imon!
Fick "goodiebag" utav Lantmännen och Hööks!
Jag tog inga bilder för min mobilkamera suger.. Fårse om jag kanske kan få låna några av Sara eller om Johanna tog några? (a) hihi
Lyckas inte få till texten bättre ;( sry

Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Låter ju super! Det är en kanonfin juniorhäst! Hur enkel och fin som helst! :D

2011-11-21 @ 22:34:56
Postat av: Julia

Kul att vinna! :D

2011-11-22 @ 11:16:01
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0