Totte 18 maj

Började med att longera honom lite så han fick springa av sig. Tror att han vilat sen tävlingen ^^.. Sen när jag väl hoppade upp så gick han super fint i högervarv men vänstervarvet var bara piss i början. Tog rätt galopp 3/4 av ridpasset vilket är en bra förbättring :). Sen i galoppen så bärde han sig väldigt fint i båda varven och efter galoppen så gick han klockrent i både höger och vänster varv! Sen fick han ju somsagt hoppa studs för första gången med vilket gick super! Lite vinglig i början men sen drog han järnet! Kom rätt alla gånger utom en då jag la honom knasigt. La aldrig upp helt utan bara halva hindrena. Sen joggade jag av honom lång och låg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tycker du? :) Jag har ingen anning, men jag tog på dynamite. OCh jag hade 10mm förut men nu har jag lite kortare? Vet inte hur jag har kunnat fått det fast det har jag typ. Jag har hört att normallängden är 8cm? :) Hörde att du hade piercat några? Hur lång tycker du att den ska vara då? :)

2011-05-18 @ 22:31:15

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0