svar på frågestund

Carro
Din största dröm tillsammans med toy?
Har du haft någon ponny innan toy och jojje? :)
Vad är det värsta som hänt dig och toy? tolka det hur du vill :P
Svar: jadu dröm och dröm.. att han ska springa in i transporten kanske? Haha nä men på JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE lång sikt så starta La! Men det tänker jag nog inte göra.
Innan Toy och Jojje hade jag Melba (shettis) 07 sen blev hon såld då började jag rida Bandit fram till 2008 då han fick kolik och var tvungen att avlivas.. På måndag måndag är det 3 år sen.
Svårt... Men det måste nog vara när han varit klockren på tävlingar och jag glömt banan ^^

Bandit

Melba
Ebba
Är totte din egna ponny? 
Vad är ditt och toys mål i år?
Vilket är ditt favoritschabrak av dom du har?
Svar: Totte är en ponny i mitt stall som jag hjälper till att hoppa in/tävla.
Har faktiskt inte några direkta mål. Men att bli felfria och placerade i fler Lc+5 och kanske debutera Lb. Och debutera fälttävlan
Ojjjj haha har så många :o! Favorit tävlings schabrak kan jag nog knappt välja.. tror nästan mitt lamicell. fast det har legat väldigt länge så är det ju bara såååååååå snyggt :D


Anna
Hur länge har du haft Toy ?

Vad har ni för meriter och vad är era mål ? 

:)
Svar: 1 år 2 månader och 23 dagar
Meriter var för sig eller tillsammans? Jag har startat upp till 1 m med c-ponny på klubbtävling startat Lb på lokal tävling och ridit Lc programmen i dressyr ^^. Toy har gått La dressyr. Och tillsammans så har vi placeringar till Lc+5 i hoppning och startat Lc dressyr och hoppat Lb på klubbhoppning ^^. Målen är svåra att säga då jag knappt sätter några mål men som jag skrev innan att placera oss i fler Lc+5 och debutera Lb vore kul och även fälttävlan :).

anna
Unghästen du har berätta lite om den, målet, varför du har han och hur länge etc :D

Svar: Känner inte till så mycket bakgrund om honom faktiskt! Hon födde upp honom själv,han har varit död (hängde sig i hagkompisen maggjordar). Hon har gjort all utbildning av honom själv Jag rider honom bara för att hoppa in honom och målet med det är vell att han ska känna sig säker och kanske komma ut på någon lokal när han blir 5 år eller så? Vill inte stressa fram honom. Har inte sagt någon tid eftersom vi står i samma stall men tills någon av oss tröttnar och flyttar kanske xd

Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0