Trend?

Ohästigt!!!!
ska man kanske följa den senaste trenden? Bantning?Ätstörning kanske? Jag kan ju behöva gå ner ett par kilon för jag är ju så fet... Men jag tror nog nästan att barnmaten är bäst för den har lägst kalorier eller kanske bara ett glas ljummet vatten om dagen? Tycker det är så himla fint när man ser revbenen!
Hoppas ni fattar ironin.. Det är helt sjukt att man kan låta folk gå så långt sa dom inte ens orkar bära sitt eget huvud! Vad sjutton tänker folk med när dom svälter sig själva?!?! IDIOTISKT rent utsagt. Jag har blivit ansedd vara ett aneroxia fall men det är jag verkligen inte! Jag är smal men det går i släkten. Jag är 100 % normalt MEN  jag har svårt att gå upp i vikt! Förut vägde jag 46 nu väger jag 47-48 så jag har gått upp två kilo på ca 6 månader. Då kanske ni förstår hur svårt jag har att gå upp i vikt? Jag skulle ALDRIG någonsin få för mig att svälta mig själv. Då kan man lika gärna börja röka och bli alkoholist! Jag vet att många av er säkerligen tycker att jag är ett riktigt aneroxia fall men NEJ NEJ NEJ NEJ!!! Om jag hade varit det hade jag legat på ABC-kliniken för länge sen.
Min mage OM jag SPÄNNER IN JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTEMYCKET!

- Spänner magmusklerna xd

Att vara smal är ingenting jag är stolt över! Jag hade ALDRIG tackat nej till lite former tycker det är urgulligt! Men just nu är jag nöjd men min kropp och ska spara till en såhär!
Fatta mig absolut inte fel med detta!

Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0